1. Livrare

7.1   Livrarea este gratuită pe întreg teritoriul României pentru o Comandă de produse cu valoarea de cel puțin 450 lei, exclusiv taxa de transport. Dacă valoarea comenzii este mai mică de 450 lei, costul livrării (taxa de transport) este 20 lei.

7.2   Livrarea se efectuează în mod implicit prin servicii de curierat rapid. Taxa de transport este valabilă pentru orice localitate din România. Livrările se efectuează de luni până vineri, în intervalul orar 9.00 – 17.00

7.3   Dacă Cumpărătorul nu este găsit la adresa specificată în Comandă, curierul/transportatorul va apela Cumpărătorul prin telefon sau va reveni încă o dată la adresă. Dacă nu s-a putut livra Comanda la Cumpărător, coletul va fi returnat la Vânzător în termen de câteva zile.

7.4.   Vera Green își rezervă dreptul să întârzie sau să anuleze expedierea Comenzii dacă aceasta nu poate fi onorată din motive independente de Vera Green care includ: incendii, explozii, inundații, epidemii, greve, acțiuni guvernamentale, război, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile sau alte impedimente de forță majoră conform uzanțelor legii românești. Valoarea maximă a daunelor ce pot fi plătite de Vera Green față de Cumpărător în cazul nelivrării sau a livrării necorespunzătoare, este valoarea sumei încasate de Vera Green de la Cumpărător.

Recepția produselor

Clientul se obligă să semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de către Curier la livrarea produselor comandate. De asemenea, Clientul va verifica dacă produsele sunt deteriorate sau dacă există lipsuri, iar eventualele probleme vor fi menționate în mod olograf pe bonul de livrare, pentru a putea fi luate în considerare.

Prin semnarea bonului de livrare Clientul recunoaște primirea în bune condiții și în totalitate a produselor Comandate.

  1. Facturare – Plată

Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în Comandă. Vânzătorul va emite către Client o factura pentru Produsele si Serviciile livrate, obligația Clientului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația in vigoare.

Plata se poate face online (transfer bancar, card sau paypal) sau ramburs. Tranzacțiile se fac în lei.

Vera Green nu solicită și nu stochează nici un fel de detalii referitoare la cardul Cumpărătorului.

  1. Politica de retur

Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denunțarea contractului.

SC Vera Green Trade&Consulting SRL va înapoia contravaloarea comenzii în cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma înapoiată cât și condițiile de returnare nu includ cheltuielile de transport.

Nu pot fi retrase contractele care au ca obiect furnizarea de categorii de produse enumerate de art.16 din O.U.G Nr.34/2014, printre care:
– furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
– furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator.

Art. 12.  menționează că exercitarea dreptului de retragere pune capăt obligațiilor părților contractuale. Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.

Exercitarea dreptului de retragere

Pentru a-și exercita dreptul de retragere, Cumpărătorul trebuie să informeze Vânzătorul înainte de expirarea perioadei de retragere, cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: o declarație neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă, fax sau e-mail.  Consumatorul are la dispoziție 14 zile de la primirea produselor pentru a anunța retragerea din contract.

Obligațiile care revin SC Vera Green Trade&Consulting SRL

Vânzătorul va rambursa Cumpărătorului costul produselor, excepție făcând valoarea transportului, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care este informat cu privire la decizia Cumpărătorului de a se retrage din prezentul contract. Vânzătorul poate amâna rambursarea până la data la care primește înapoi produsele. Rambursarea sumelor se va face folosind aceeași modalități de plată rezonabil aplicabile (în cazul plății numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator).

Obligațiile care revin consumatorului

Produsele sunt înmânate de SC Vera Green Trade&Consulting SRL personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fără întârziere nejustificata și în decurs de maxim 14 zile de la anunțarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare.

Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate, în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care le-au însoțit, ambalate corespunzător pentru protecția pe durata transportului. Returnarea se va face prin aceeași metodă de transport prin care Cumpărătorului i s-au livrat produsele, sau prin altă metodă aleasă de comun acord. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc., și care nu pot fi repuse în vânzare.

  1. Politica de returnare

10.1 Cumpărătorul trebuie să verifice Comanda primită și să notifice Vânzătorul în termen de cel mult 3 zile dacă a constatat diferențe, erori sau neconformități. Notificările trimise după acest termen, nu vor fi luate în considerare.

10.2.  Se pot returna produse trimise greșit de către Vânzător sau la alt volum decât cel comandat de Cumpărător. Nu se pot returna produse folosite sau seturi incomplete. Costul returnării este suportat de Vânzător.

10.3.   Produsele returnate din cauza unor probleme de calitate vor fi inspectate de Vânzător pe baza procedurilor interne. Dacă Vânzătorul nu constată probleme de calitate, rambursarea nu va fi acceptată.

10.4.   Înlocuirea produselor returnate sau rambursarea valorii acestora se va efectua în termen de 14 zile lucrătoare.